معرفی موضوعات آموزش داده شده در این مجموعه:
CD.1-Basic Perspective Form Drawing
CD.2-How to draw cars
CD.3-How To Draw Aircraft
CD.4-How to draw hovercraft and spacecraft
CD.5-Creating Unique Environments
CD.6-Industrial Design Rendering
CD.7-How To Render Matte Surfaces - CD 1 Shading Planar Surfaces
CD.8-How To Render Matte Surfaces - CD 2 Shading Round Geometric surfaces
CD.9-How To Render Matte Surfaces - CD 3 Shading Complex Curved Surface
طراحی فرم اصول پرسپکتیو
این آموزش، اصول طراحی پرسپکتیو یک، دو و سه نقطهای را معرفی میکند و بینندگان را از طریق تمرینات مورد نیاز جهت کسب مهارتهای لازم در نقاشی اشکال مصنوعی به سبک مخصوص همان اشکال هدایت میکند. این آموزش به عنوان یک درس برای مبتدیان و یا ایجاد یک بازبینی و نوآوری برای حرفهایها مناسب است. Scott اصول ساختمان شکل را آموزش میدهد، اصولی که او هنگام طراحیهای پیشرفته وسایل نقلیه از آنها استفاده میکند. در این آموزش طراحی شبکهها و بیضیهای FreeHand پرسپکتیو به اساس استراتژی ساختمان شکل تبدیل شده است. این آموزش با طراحی سطوح منحنی پیچیده به پایان میرسد که در حقیقت به بلوکهای ساختاری برای وسایل نقلیه در آموزشهای Scott تبدیل شده است.
چگونگی طراحی خودروها
Scott در این آموزش، تکنیکهای اساسی طراحی را که هنگام طراحی خودروها از آنها استفاده میکند، شرح میدهد. این درس با یک نگاه جزئی به برخی از طراحیهای خودرو Scott در گذشته و استراتژیهای بهکار گرفته شده در طراحی آنها آغاز میشود. سپس Scott تکنیکهایش را در رابطه با اجرای نمای پرسپکتیو و تناسب یک خودرو شرح میدهد. بعد از گامهای اجرای این اصول، در گامهای بعدی او سه خودرو را در نماهای پرسپکتیو متفاوت طراحی میکند. این آموزش یک معرفی قوی برای طراحی خودروهایی با طرح مخصوص به خود در پرسپکتیو به شمار میآید؛ که این کار با تمرکز بر مهارتهای اصولی طراحی صورت میگیرد.
طراحی هواپیما
Scott در این آموزش، اصول تکنیکهای طراحی را که هنگام طراحی هواپیما از آنها استفاده میکند، شرح میدهد. این درس با یک نگاه جزئی به برخی از طراحیهای هواپیمای Scott در گذشته و استراتژیهای بهکارگرفته شده در طراحی آنها آغاز میشود. سپس Scott تکنیکهایش را در رابطه با اجرای نمای پرسپکتیو و تناسب یک جفت از هواپیماهای ساده شرح میدهد. سپس سه هواپیمای دیگر را در سه نمای پرسپکتیو متفاوت طراحی میکند. و در آخر طراحیهای صورت گرفته برای رسیدن به طراحی نهایی، اصلاح و بازبینی میشود. این آموزش یک معرفی قوی برای طراحی هواپیماهای با طرح مخصوص به خود در پرسپکتیو به شمار میآید؛ که این کار با تمرکز بر مهارتهای اصولی طراحی صورت میگیرد.
چگونگی طراحی هاورکرافت و فضاپیما
Scott در این آموزش، اصول تکنیکهای طراحی را که هنگام طراحی هاورکرافت و فضاپیما از آنها استفاده میکند، شرح میدهد. این درس با نگاه سریع بر چندین طراحی از ماشینهای هاورکرافت Scott در گذشته و استراتژیهای بهکارگرفته شده در طراحی آنها آغاز میشود. سپس Scott تکنیکهای خود را در طراحی یازده وسیله نقلیه پرنده در سبک طراحی مخصوص به خود شرح میدهد. او روش خود را در طراحی با خودکار ballpoint و طراحی با خودکار chisel-tip و طراحی با مداد شرح میدهد. این آموزش یک معرفی قوی برای طراحی هاورکرافتها و فضاپیماهای با طرح مخصوص به خود در پرسپکتیو به شمار میآید؛ که این کار با تمرکز بر مهارتهای اصولی طراحی صورت میگیرد.
خلق محیطهای بینظیر
Scott در این آموزش، تکنیکهای مارکر، اسکچ(طرح اولیه) و اختلاط رنگها را که هنگام خلق نقاشیهای محیط بینظیر خود در نرم افزار Adobe Photoshop از آنها استفاده میکند، معرفی میکند. این فرآیند با اسکچینگ (ایجاد طراحی دستی خام و بدون جزئیات) اشکال متنوع با مارکرهای خاکستری گرم بر روی کاغذهای Vellum و Mylar آغاز میشود. بعد از آنکه Scott هشت طرح از این طرحهای اولیه سریع را کامل و بررسی کرد، طرحهای اولیه را برای ساخت پالتهای رنگی منحصربهفرد و ترکیب آنها در Adobe Photoshop پوشش میدهد. برای اتمام فرآیند، Scott به صورت دیجیتالی نه طرح از ترکیبها را نقاشی میکند. در طول اجرای نقاشیهای سریع محیط، Scott درباره استراتژیهای روشنایی، ترکیب، پرسپکتیو خطی و پرسپکتیو جوی به بحث میپردازد.
رندرینگ طراحی صنعتی – دوچرخه
Scott در این آموزش همه تکنیکهای رندرینگ طراحی صنعتی که در Adobe Photoshop® وجود دارد را پوشش میدهد. او به سرعت اسکچینگ نمای پیشبینی (Draft) را شرح میدهد قبل از آنکه رندرینگ یکی از طرحهای اولیه را برای رسیدن به یک سطح عکس واقعی بررسی کند. در طول رندرینگ دوچرخه، Scott در رابطه با اصول روشنایی و استراتژیهای انعکاس برای نشان دادن مواد و رنگهای متنوع بحث میکند.
این آموزش تمام مراحل موجود در Adobe Photoshopبرای تبدیل کردن طرحهای اولیه به اشیا بسیار واقعی را نمایش میدهد.
سایه روشن سطوح
مبانی سایه روشن، اعم از سایه زدن با یک رنگ، دو رنگ و .... که همه شما را قادر میسازد، سایه روشن هایی صحیح، بدون عیب و واقعی را در طراحی خود داشته باشید.
سایه روشن روی سطوح گرد و کره
پس از یادگیری مبانی سایه زنی، شما باید بتوانید محیط های گرد را سایه روشن بزنید. محیط های کروی شکل و گرد، به دلیل نداشتن گوشه های تیز، سایه های پیوسته ای را دارند، و همین پیوستگی و یکدست نبودن سایه ها، امر سایه کار کردن بر روی این گونه اجسام را کمی دشوارتر می سازد.
سایه روشن سطوح پیچیده
پس از اینکه انواع سایه زدن ها فرا گرفته شد، لازم است که بتوانیم سایه اجسام را از میان یکدیگر تفکیک کنیم. این امر نیازمند، دقت، حوصله و تمرین است.
مبلغ واقعی 300,000 تومان 45% تخفیف مبلغ قابل پرداخت 165,000 تومان
برچسب های مهم